Model kombinované výuky na střední odborné škole
Anotace
Příklad popisuje kombinovanou výuku se zařazením 80 % prezenční výuky a 20 % distanční výuky na střední odborné škole u žáků nejprve třetího, následně čtvrtého roku ve studijním oboru Elektrotechnika. Popisuje samotný model kombinované výuky v rozvrhu, jeho výhody a nevýhody. Nabízí využité formuláře a jejich zařazení ve školní dokumentaci. Z pilotního ověřování přináší doporučení a inspiraci k úspěšné realizaci v dalších školách.
Název školy
Střední škola polytechnická, Havířov-Šumbark, příspěvková organizace
Adresa školy
736 01 Havířov-Šumbark, Sýkorova 613/1
Datum zahájení realizace PDP
1. 9. 2021
Klíčová slova
střední škola, elektrotechnika, kombinovaná výuka, rozvrh, podíl distanční výuky, synchronní a asynchronní výuka, hodnocení