Zavádění kombinované výuky na Základní škole Střílky – model individualizace pro jednotlivé žáky a žákyně
Anotace
Příklad popisuje model, kdy si žáci a žákyně individuálně zvolí určité dny v týdnu či určité hodiny v rozvrhu, které absolvují ve formě kombinované výuky a to individuálně – každý žák/žákyně samostatně doma a asynchronně –podle vlastních časových možností a volby. Aby byl model funkční, je důležité správně nastavit komunikaci a dobře definovat, naplánovat a koordinovat úkoly a učivo. Vhodné je používání týdenních plánů.
Název školy
Základní škola a Mateřská škola Střílky, p. o.
Adresa školy
Koryčanská 47, 768 04 Střílky
Datum zahájení realizace PDP
1. 9. 2021
Klíčová slova
individualizace výuky, formativní přístup, týdenní plán, kritéria, přímá a nepřímá komunikace